Selkokielinen info

Iskelmä Festivaalit järjestetään 1.–3. heinäkuuta 2021. Tapahtuma kestää kolme päivää. Tapahtuma järjestetään Himoksella. Iskelmät järjestetään tänä vuonna poikkeusjärjestelyin. Se tarkoittaa, että tapahtumassa yleisön määrää on rajoitettu. Tämän vuoksi lippuja on myynnissä vain rajoitettu määrä.

Tapahtuma on vain täysi-ikäisille. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi

  • passilla,
  • ajokortilla tai
  • kuvallisella henkilökortilla.

Ikäraja on voimassa tapahtuma-alueella, sen läheisyydessä sekä majoitusalueella.

Lipun tapahtumaan voi ostaa täältä. Liput ovat tällä hetkellä loppuun varattuja. Kaikki pääsyliput vaihdetaan rannekkeiksi. Iskelmässä on myös VIP –lippu. Se sisältää pääsyn festivaalialueelle, sekä VIP-alueelle. VIP-liput vaihdetaan rannekkeiksi sekä passiksi. VIP –alueella on oma wc. VIP –lippu sisältää myös yhden ruuan joka päivä. VIP –alueen yläkertaan ei ole esteetöntä kulkua. Rannekkeet ja passit ovat henkilökohtaisia. Emme korvaa kadonneita ja rikki menneitä rannekkeita tai passeja.

Tapahtuman artistit on julkaistu, ja tänä kesänä festivaaleilla esiintyy esimerkiksi

  • Antti Tuisku
  • Kaija Koo
  • Ressu Redford
  • Haloo Helsinki!

Tarkempi aikataulu tiedotetaan lähiaikoina. Kaikki tapahtuman esiintyjät on lueteltu täällä. Iskelmä festivaaleilla on Etkot keskiviikkona 30.6. Etkoilla esiintyy Erika Vikman.

Jokaisen terveys sekä turvallisuus on meille tärkeää. Haluamme, että tapahtuma on turvallinen kaikille. Suunnittelemme tapahtuman yhdessä viranomaisten kanssa. Noudatamme ajankohtaisia ohjeistuksia. Tapahtumassa yleisön määrää on rajoitettu.

Saavu tapahtumaan vain terveenä. Huolehdi juhliessa hyvästä käsihygieniasta. Käsidesiä on saatavilla runsaasti. Tapahtuma-alueella on käsien pesemiseen tarkoitettuja pisteitä. Leirinnässä on myös mahdollisuus käsien pesemiseen. Lisäksi leirinnässä on käsidesiä.

Käytä maskia tapahtumassa. Maskeja voi myös ostaa tapahtumasta. Maskeille on omat roskikset. Muista pitää riittävät turvavälit muihin ihmisiin.

Alueen siivousta on tehostettu. Pinnat desinfioidaan 1-2 tunnin välein. Tule tapahtumaan vain terveenä! Me kerromme lisää turvallisuudesta lähempänä tapahtumaa.

Onko sinulla jo lippu, mutta et halua tulla tapahtumaan? Voit siirtää lippusi ensivuoteen 2022. Tai voit palauttaa lipun ja saada rahat takaisin. Nämä muutokset täytyy tehdä 20.6.2021 kello 23:59 mennessä. Lipun muutokset voi tehdä siellä lippukaupassa, mistä olet ostanut pääsylippusi. Vuoden 2020 lippu käy sellaisenaan myös tänä vuonna.

Tapahtumassa on maksullinen autoparkki. Seuraa liikenteenohjaajien ohjeita. Mökkeihin majoittuvat ohjataan mökeilleen. Leirintään tulevat ohjataan leirintäalueelle. Alueella ei ole virallista pyöräparkkia.

Jos lipun ostaja tarvitsee avustajaa tapahtumiin, avustaja pääsee ilmaiseksi sisään. Himos Park on asfalttia, ja se on helppokulkuista. Pyörätuolilla pääsee myös ravintola Riemun pohjakerrokseen sekä ensimmäiseen kerrokseen. Pyörätuolilla liikkuville on rakennettu pyörätuolikatsomo. Alueella on kaksi inva wc-tilaa. Inva wc:t sijaitsevat Riemun alakerrassa sekä Himos Hotellissa. Invapysäköinti sijaitsee Himos Areenan vieressä hiekkakentällä. VIP –alueen yläkertaan ei ole esteetöntä kulkua.

Iskelmä Festivaaleilla on kuusi karavaanialuetta ja leirintäalue. Lähimmät alueet sijaitsevat 700 metrin päässä festivaalialueelta. Alueilla on suihkut sekä vessat. Saunat eivät ole tänä vuonna käytössä. Majoitus-alueilta pääsee myös festivaalin bussilla tapahtuma-alueelle.

Karavaanilippuja on kaksi erilaista. Karavaanilippu on tarkoitettu asuntoautolle tai asuntovaunulle. Matkaajalippu on tarkoitettu isoille ajoneuvoille. Niitä ovat esimerkiksi matkailuun tarkoitetut bussit tai rekat. Karavaanipaikan ja matkaajan paikan voi ostaa joko sisältäen sähkön, tai ilman sähköä. Lisäksi löytyy autopaikka leirintään. Siihen ei kuulu sähköä. Paikka on tarkoitettu henkilöautolle tai pakettiautolle.

Telttapaikka täytyy ostaa ennakkoon. Teltalla pääsee leiriytymään leirintäalueelle. Telttapaikka maksaa 10 euroa. Yhtä telttaa kohden ostetaan yksi telttapaikka. Teltassa voi majoittua silti useampi henkilö. Teltassa majoittujilla tulee olla festivaaliranneke.

Mökin voi varata HimosLomilta.

Olemme tehneet työtä vastuullisten tapahtumien eteen. Arvostamme saavutettavuutta, turvallisuutta ja ympäristöä. Tapahtumassa huolehdimme hyvästä hygieniasta. Iskelmässä on myös uudet kierrätyspisteet. Iskelmä Festivaalit haluavat mahdollistaa upean kokemuksen mahdollisimman monelle.

Kysymyksiä tapahtumasta voi laittaa sähköpostiin osoitteeseen: tapahtumat@nelonenmedia.fi .

Tapahtumassa mukana