Selkokielinen info

Iskelmä Festivaalit järjestetään 29. kesäkuuta –1. heinäkuuta 2022. Tapahtuma kestää kolme päivää. Tapahtuma järjestetään Himoksella.

Tapahtuma on vain täysi-ikäisille. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi

  • passilla,
  • ajokortilla tai
  • kuvallisella henkilökortilla.

Ikäraja on voimassa tapahtuma-alueella, sen läheisyydessä sekä majoitusalueella.

Lipun tapahtumaan voi ostaa täältä.  Kaikki pääsyliput vaihdetaan rannekkeiksi. Iskelmässä on myös VIP –lippu. Se sisältää pääsyn festivaalialueelle, sekä VIP-alueelle. VIP-liput vaihdetaan rannekkeiksi sekä passiksi. VIP –alueella on oma wc. VIP –lippu sisältää myös yhden ruuan joka päivä. VIP –alueen yläkertaan ei ole esteetöntä kulkua. Rannekkeet ja passit ovat henkilökohtaisia. Emme korvaa kadonneita ja rikki menneitä rannekkeita tai passeja.

Tapahtuman ohjelmaa julkaistaan syksyllä.

Jokaisen terveys sekä turvallisuus on meille tärkeää. Haluamme, että tapahtuma on turvallinen kaikille. Suunnittelemme tapahtuman yhdessä viranomaisten kanssa. Noudatamme ajankohtaisia ohjeistuksia.

Saavu tapahtumaan vain terveenä. Huolehdi juhliessa hyvästä käsihygieniasta. Käsidesiä on saatavilla runsaasti. Tapahtuma-alueella on käsien pesemiseen tarkoitettuja pisteitä. Leirinnässä on myös mahdollisuus käsien pesemiseen. Lisäksi leirinnässä on käsidesiä.

Voit käyttää tapahtumassa maskia. Maskeja voi myös ostaa tapahtumasta. Maskeille on omat roskikset. Muista pitää riittävät turvavälit muihin ihmisiin.

Alueen siivousta on tehostettu. Pinnat desinfioidaan 1-2 tunnin välein. Tule tapahtumaan vain terveenä!

Tapahtumassa on maksullinen autoparkki. Seuraa liikenteenohjaajien ohjeita. Mökkeihin majoittuvat ohjataan mökeilleen. Leirintään tulevat ohjataan leirintäalueelle. Alueella ei ole virallista pyöräparkkia.

Jos lipun ostaja tarvitsee avustajaa tapahtumiin, avustaja pääsee ilmaiseksi sisään. Himos Park on asfalttia, ja se on helppokulkuista. Pyörätuolilla pääsee myös ravintola Riemun pohjakerrokseen sekä ensimmäiseen kerrokseen. Pyörätuolilla liikkuville on rakennettu pyörätuolikatsomo. Alueella on kaksi inva wc-tilaa. Inva wc:t sijaitsevat Riemun alakerrassa sekä Himos Hotellissa. Invapysäköinti sijaitsee Himos Areenan vieressä hiekkakentällä. VIP –alueen yläkertaan ei ole esteetöntä kulkua.

Iskelmä Festivaaleilla on kuusi karavaanialuetta ja leirintäalue. Lähimmät alueet sijaitsevat 700 metrin päässä festivaalialueelta. Alueilla on suihkut sekä vessat. Majoitus-alueilta pääsee myös festivaalin bussilla tapahtuma-alueelle.

Karavaanilippuja on kaksi erilaista. Karavaanilippu on tarkoitettu asuntoautolle tai asuntovaunulle. Matkaajalippu on tarkoitettu isoille ajoneuvoille. Niitä ovat esimerkiksi matkailuun tarkoitetut bussit tai rekat. Karavaanipaikan ja matkaajan paikan voi ostaa joko sisältäen sähkön, tai ilman sähköä. Lisäksi löytyy autopaikka leirintään. Siihen ei kuulu sähköä. Paikka on tarkoitettu henkilöautolle tai pakettiautolle.

Telttapaikka täytyy ostaa ennakkoon. Teltalla pääsee leiriytymään leirintäalueelle. Telttapaikka maksaa 10 euroa. Yhtä telttaa kohden ostetaan yksi telttapaikka. Teltassa voi majoittua silti useampi henkilö. Teltassa majoittujilla tulee olla festivaaliranneke.

Mökin voi varata HimosLomilta.

Olemme tehneet työtä vastuullisten tapahtumien eteen. Arvostamme saavutettavuutta, turvallisuutta ja ympäristöä. Tapahtumassa huolehdimme hyvästä hygieniasta. Iskelmässä on myös uudet kierrätyspisteet. Iskelmä Festivaalit haluavat mahdollistaa upean kokemuksen mahdollisimman monelle.

Kysymyksiä tapahtumasta voi laittaa sähköpostiin osoitteeseen: tapahtumat@nelonenmedia.fi .

Tapahtumassa mukana