Selkokielinen info
Iskelmä Festivaali Himos järjestetään seuraavan kerran 26.-28.6.2025. Festivaaliin on myynnissä 3 lippuja osoitteessa Tiketti.fi ja Lippu.fi. Lisätietoa tapahtumasta päivitetään tälle sivulle kevään edetessä.
Lipun tapahtumaan voi ostaa täältä. Kaikki pääsyliput vaihdetaan rannekkeiksi.
Tapahtumaan voi ostaa myös VIP-lipun. Sillä pääsee tapahtuman VIP-alueelle. VIP-alueella on esimerkiksi oma vesi-WC. VIP-lippuun kuuluu myös yksi ruokailu päivässä. VIP-lippu vaihdetaan rannekkeeksi ja VIP-passiksi.
Rannekkeet ja passit ovat henkilökohtaisia. Kadonneita tai rikki menneitä rannekkeita ei korvata.
Iskelmä Festivaali kestää kolme päivää. Kaikki esiintyjät ja aikataulun löydät täältä.
Tapahtuma-alueella on myös paljon muuta ohjelmaa ja tekemistä.
Iskelmä Festivaali järjestetään Jämsässä Himos Parkissa. Osoite on Länsi-Himoksentie 4, 42100 Jämsä.
Tapahtumaan voi saapua esimerkiksi junalla, bussilla tai autolla. Autoparkki on maksullinen.
Paikalla on liikenteenohjaaja, joka ohjaa saapuvat autot oikeisiin paikkoihin.
Tapahtumaan voi saapua myös taksilla. Taksitolppa sijaitsee lähellä festivaalialuetta. Tarkka sijainti päivitetään myöhemmin.
Liikuntarajoitteiset asiakkaat voivat jäädä autosta parkkipaikalle, joka sijaitsee Tiirantien ja Haikutien välissä.
Tapahtuman aikana kiertää myös festivaalibussi. Sen reitti ja aikataulu ilmoitetaan myöhemmin.
Alueella ei ole virallista pyöräparkkia.
Festivaalilla voi majoittua karavaanialueella tai leirintäalueella. Nukkua voi teltassa tai esimerkiksi matkailuautossa. Majoitusalueilla on suihkut, festivaali-WC:t ja nuotiopaikka. Majoitusalueita on monta ja niihin on eri pituinen matka tapahtuma-alueelta. Lähimpään on noin 700 metriä ja kauimpaan yli 2 kilometriä. Majoituslippu ostetaan täältä.
Mökkimajoituksen voi varata HimosLomilta. Muita majoitusvaihtoehtoja voi etsiä täältä.
Festivaalialue on asfaltoitu ja helppokulkuinen. VIP-alueella on rakennus, jonka yläkertaan pääsee vain portaita pitkin. Sinne ei ole esteetöntä kulkua.
Lavojen edustalla on pyörätuolikorokkeet. Liikuntarajoitteinen asiakas saa ottaa mukaan apuvälineeksi retkituolin. Retkituolia ei saa laittaa esimerkiksi kulkuväylille, missä liikkuu paljon ihmisiä.
Alueella on kaksi esteetöntä WC:tä. Toinen on Himos Hotellissa ja toinen ravintola Riemun alakerrassa. Esteettömän WC:n oven avaa henkilökunta. Vessapassilla saa käyttää kaikkia WC-tiloja.
Avustajat pääsevät tapahtumaan ilmaiseksi. Avustettavan ja avustajan pitää saapua tapahtumaan yhtä aikaa. Avustaja saa myös rannekkeen. Jos olet ostanut VIP-lipun, avustaja saa tulla myös VIP-alueelle.
Haluamme tehdä aina vastuullisia ja turvallisia tapahtumia. Siksi haluamme huolehtia ympäristöstä ja ihmisistä.
Iskelmä Festivaaleilla ei hyväksytä syrjintää. Tapahtumaan saa jokainen tulla juuri sellaisena kuin on. Festivaali on kaikille turvallinen tapahtuma.
Tapahtumassa kierrätetään roskat. Pyrimme joka vuosi vähentämään tapahtumasta aiheutuvia päästöjä.
Kysymyksiä tapahtumasta voi laittaa sähköpostilla: tapahtumat@nelonenmedia.fi .